Condenau l’ex-alcalde d’Alfama por usar diners publicos

L'alcalde de Alhama (Zaragoza) enchufó a la suya esposa como que profesora d'adultos sin un proceso previo de selección de personal quan gubernaba ell.

0
177
visitas
Joaquín Antón, ex-alcalde d'Alhama
Joaquín Antón, ex-alcalde d'Alhama
- Publicidat -

Tal como informa ElDiario.es, Joaquín Antón, exalcalde d’Alhama, habrá de indemnizar a o concello con 3459,91 euros (mas intereses y costas), encara que no será por enchufar a la suya esposa, sino por haber-le pagau con diners publicos dimpués de saltar-se as normas de contratación.

Se tracta d’una d’as primeras ocasions en as qualas un alcalde d’un chicot municipio acaba veyendo-se obligau a indemnizar a o lugar por una deficient chestión de fondos publicos como que conseqüencia d’un procedimiento de reintegro por o Tribunal de Cuentas, semellant, encara que de menor quantía, a o que tramita por o 9-N contra quantos exaltos cargos d’a Generalitat.

En iste caso, o tribunal optó, en una resolución que a suyo ponent ye a exministra de Chusticia Margarita Mariscal de Gante, por confirmar a suya decisión inicial dimpués de recurrir-la l’exalcalde, que contó en tot o proceso con l’emparo d’a Fiscalía. Tamién ha estau condenau a pagar as costas, o que, de conchunta con os intréses de demora d’a primera sentencia, sitúa a factura final por alto d’os 5.000 euros.

A historia se remonta a setiembre de 2011, quan o Concello, uns meses dimpués que Antón (CHA) resultase reelechido como que alcalde, contrató a la muller pa dar clases d’educación d’adultos entre setiembre y chunyo, con un salario de 18.034 euros (16.686 mas Seguranza Social) por dos tercios de chornada y sin haber levau a cabo o concurso de meritos pa seleccionar a o docent que o Concello sí heba realizau en anyos anteriors.

L’exalcalde eludió inhibir-se en o proceso, bella cosa que o tribunal considera una conducta “grieument neglichent”, y a muller pasó a estar “indefinida no fixa” de setiembre a chunyo un anyo dimpués. Isto zaguer ocurriba dos meses antis de que un pacto entre PSOE, PP y PAR desaloixase a Antón por meyo d’una moción de censura y un anyo antes de qu’ella perdese o suyo emplego en un despido que os chudgaus de lo Social declaroron improcedent.

En ixas calendatas a Deputación de Zaragoza ya heba enchegau o procedimiento de reintegro de subvencions por o qual o Consistorio habió de tornar-le os 3.459 euros (3.291 de prencipal y 168 d’intréses) que heba plegau a recibir d’una aduya aprebada de 5.439.

Si has trobau errors d’escritura u gramaticals, por favor notifica-nos-lo seleccionando o texto y pretando Ctrl+Enter.

- Publicidat -